6 رستوران عجیب دنیا!

مدآنلاین: برای بسیاری از عاشقان سفر، دیدن مکان‌های عجیب لذت دیگری دارد. آنهایی که دوست دارند، در سفر به کشورهای مختلف، به جای رفتن به رستوران‌های خیابانی در شهرهای مختلف، طعم غذا در  رستوران‌های شگفتانگیز و عجیب را بچشند، این 6 رستوران را ببینند و در سفرشان، سری به این مکان‌های عجیب بزنند.

رستوران یخی در فنلاند

  دوست دارید برای همیشه جوان بمانید؟می‌توانید با صرف غذا در دمای زیر 27 درجه فارنهایت این حس را تجربه کنید. این درجه دما را فقط رستوران یخی واقع در یکی از مناطق تفریحی فنلاند دارد.

حتی کارد و چنگال‌های روی میزها را هم از آب متبلور ساخته‌اند. تماشای این مکان، سرگرمی جالبی‌ست، چرا که فقط در زمستان‌ها این رستوران برپا می‌شود و همه ساله اواخر ماه نوامبر، برف‌های این مکان را دوباره جمع می‌کنند تا رستوران را برپا کنند. اگر شما از طراحی این رستوران خوش‌تان آمده، بهتر است زمستان به آنجا سر بزنید. فقط لباس گرم یادتان نرود.

 رستوران  سانتاکروز در بولیوی

این رستوران جذاب متعلق به هتل گلاستاجیوسگ در قلب سانتاکروز است. همانطور که از نامش پیداست، رستورانی آسیایی است و غذاهای خوشمزه آسیایی در آن صرف می‌شود. آسیا با شش مقوله معروف است: نوار سوشی، قهوه اندونزی، میزهای تپانیاکی، باغ چین، باغ چای سبز و منطقه مدرن صرف غذا. این رستوران با ترکیب رسوم بولیویایی ،محیطی مناسب برای صرف یک شام ایجاد کرده است.

رستوران سیرکو در بانکوک تایلند

این رستوران که در ارتفاع 64 متری یک برج ساخته شده، بلندترین رستوران هوایی است؛ محلی مناسب برای صرف یک شام رمانتیک، یک شام به همراه دوستان و اعضای خانواده و حتی برقراری جلسات رسمی. نمای 270 درجه این شهر از این رستوران به زیبایی دیده می‌شود. این رستوران این روزها به سرعت در حال رزور است.

رستوران ماهیکامانو در توکیو

برخی از چیزها فقط با هم ست می‌شوند، درست مثل یک پیناکولادا( نوشیدنی سرد و شیرینی است که از رام، کِرِم نارگیل و آب آناناس تهیه می‌شود) و یک بانوج(تخت‌خوابی از پارچه که به سقف آویزان می‌کنند). در این رستوران ژاپنی، غذا ها را در داخل مانوج سِرو می‌کنند. منوی غذا نیز شامل غذاهای سالم و مغذی است. در اینجا یک نمایشگاه برای سازندگان مانوج‌ها وجود دارد و اگر شما به دنبال نمونه‌ای ویژه هستید، می‌توانید یکی از آنها را خریداری کنید.

 رستوران علی باربور در اوکوندا، کنیا

این رستوران کنیایی در دل یک غار طبیعی و در مجاورت خط ساحلی دیانی قرار دارد و نمای داخلی آن به‌جز میز، صندلی و روشنایی همگی طبیعی‌اند. منوی غذا شامل غذاهای مدیترانه‌ای و البته ماهی است. این رستوران عصرها باز می‌شود و هرچه هوا تاریک‌تر می شود، نمای آن نیز زیباتر می‌شود. خوب است بدانید لامپ‌های این رستوران در داخل حفره‌های طبیعی غار تعبیه شده‌اند. شما فکر می‌کنید این رستوران بسیار رمانتیک است؟ بهتر است کمی صبر کنید تا نمونه‌ای دیگری به شما معرفی کنیم.

رستوران گروتو پالاس در ایتالیا

در اینجا ما رستورانی جادویی برای صرف غذا به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران در دل یک غار و لبه پرتگاه درست نزدیک آب‌های  دریای آدریاتیک واقع شده است. غذاهای آن مطابق هر ذائقه‌ای‌ست. هنگام صرف غذا می‌توان به حرکت آب نگاه کرد و صدای گوش‌نواز امواج را شنید و در عین حال از هوای تازه استنشاق کرد. نسیم جنوبی نیز پوست شما را لمس خواهد کرد.

              
مترجم..نازنین محمدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیرویاییرستورانرستوران عجیبمعرکه

تاريخ : یک شنبه 17 اسفند 1393 | 1:6 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.